تبلیغات اینترنتی یا فضای مجازی چیست؟ تمام محتوای آنلاین، برای فروش یا معرفی محصولات و خدمات را تبلیغات دیجیتال می نامند.
بدون محدودیت جغرافیایی در کسب و کارهای سنتی، در تبلیغات دیجیتال، هیچ مرز جغرافیایی وجود ندارد.
در آی رپورتاژ با معرفی 20 روش تبلیغات در فضای مجازی و اینترنتت در خدمت شما هستیم.
انواع روش های تبلیغات در فضای مجازی (20)
- رسانه های اجتماعی
- بازاریابی ایمیلی
- تبلیغات بومی
- رپورتاژ آکهی
- تبلیغات ویدیویی
- تبلیغات موبایلی
- تبلیغات نمایشی
- تبلیغات جستجوی پولی
- بازاریابی تولید محتوا
- تبلیغات اینترنتی
- تبلیغات بازاریابی مجدد
- بازاریابی موتورهای جستجو
- سئو و بهینه سازی سایت
- بازاریابی وابسته
- بازاریابی صوتی
- تبلیغات بنری
- بازاریابی هوش مصنوعی
- تبلیغات PPC
- اینفلوئنسرها
- چاپ
1_رسانه های اجتماعی
تبلیغات رسانه های اجتماعی یک استراتژی بازاریابی برای تبلیغ یک تجارت، محصول یا خدمات آنلاین از طریق سایت های شبکه است.
رسانه های اجتماعی صرفاً به دلیل تعداد زیاد کاربران و سهولت هدف گیری مخاطبان به بزرگترین مرکز تبلیغات دیجیتال تبدیل شده اند.
2_بازاریابی ایمیلی
ایمیل راه بسیار شخصی تری برای ارتباط با مشتریان هدف شما ارائه می دهد.
بازاریابی پستی فرآیند ارسال ارتباطات بازاریابی مستقیم به مصرف کنندگان از طریق ایمیل در تلاش برای جذب مشتریان جدید و حفظ آن است.
بازاریابی ایمیلی یکی از مقرون به صرفه ترین انواع استراتژی های دیجیتال مارکتینگ است.
ایمیل اغلب به عنوان “جایگزین موثرتر” ذکر می شود.
وقتی شخصی از وب سایت یا کسب و کار شما بازدید می کند، از او دعوت کنید تا به لیست مشترکین ایمیل بپیوندد.
با اجازه آنها می توانید ایمیل ارسال کنید.
3_تبلیغات بومی (بالاترین نرخ تبدیل)
تبلیغات بومی شبیه تبلیغات نمایشی است.
با این حال، زمانی که صحبت از مکانیابی و هدفگیری مخاطبان به میان میآید، استراتژیکتر و عمدیتر هستند.
هدف تبلیغات بومی جلب اعتماد بازدیدکنندگان با حل مشکلات آنهاست.
ساده ترین راه برای پیاده سازی تبلیغات بومی ایجاد یک وبلاگ است که در آن بحث می کنید.
تبلیغات بومی شکلی از تبلیغات پولی است که در آن تبلیغات با ظاهر، احساس و عملکرد قالب رسانه ای که در آن ظاهر می شوند مطابقت دارند.
نوعی از تبلیغ بومی رپورتاژ آگهی است، آنها به طور “بومی” و یکپارچه در صفحه وب قرار می گیرند.
برخلاف تبلیغات بنری یا نمایشی، تبلیغات بومی واقعاً شبیه تبلیغات نیستند، بنابراین تعامل کاربر با صفحه را مختل نمی کنند.
4_رپورتاژ آگهی
رپورتاژ آگهی چیست؟ رپورتاژ آگهی به مقاله، صفحه وبی اطلاق میشود که به گونهای طراحی شده است که شبیه محتوای سایت به نظر برسد، اما در واقع یک تبلیغ پولی است.
یک رپورتاژ آگهی ممکن است حاوی اطلاعات مفیدی باشد، اما هدف نهایی آن تبلیغ یک محصول است.
رپورتاژ آگهی می تواند تعامل موثری با خواننده ایجاد کنند و موثرتر از تبلیغات معمولی باشند.
5_تبلیغات ویدیویی
تبلیغات ویدیویی یکی از سرگرم کننده ترین و تعاملی ترین کانال های بازاریابی آنلاین و اینستاگرام است.
تبلیغات ویدیویی یکی از بهترین انواع تبلیغات برای تبلیغ برند شماست. مردم تماشای ویدیوها را دوست دارند، بنابراین این تبلیغات تعامل بالاتری دارند.
تبلیغات ویدیویی ساده ترین نوع تبلیغات دیجیتالی هستند زیرا دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد.
6_تبلیغات موبایلی
تبلیغات موبایلی به هر شکلی از تبلیغاتی گفته می شود که بر روی یک دستگاه تلفن همراه مانند گوشی هوشمند یا تبلت ظاهر می شود.
شامل تبلیغات از طریق برنامه های تلفن همراه، اعلان های فشاری، پیامک/پیام متنی و ام ام اس است.
بازاریابی موبایلی برای برندهایی که مایلند در کنار مشتریان خود باشند، الزامی است.
بر خلاف سایر بنرهای تبلیغاتی، تبلیغات نمایشی هدفمند هستند.
7_تبلیغات نمایشی
تبلیغات نمایشی یکی از محبوب ترین انواع تبلیغات آنلاین در جهان است. آنها برای مدت طولانی در اطراف بوده اند و در چندین سطح کار می کنند.
تبلیغات بصری هستند که می توانید در وب سایت های شخص ثالث متنی قرار دهید. به طور معمول، آنها حاوی تصاویر یا ویدیوها هستند.
یکی از مؤثرترین اشکال تبلیغات نمایشی، هدف گذاری مجدد یا بازاریابی مجدد است.
8_تبلیغات جستجوی پولی
تبلیغات جستجوی پولی نوعی از تبلیغات آنلاین است که در آن برای درج آگهی در نتایج موتور جستجو هزینه ای پرداخت می کنید.
تبلیغات جستجوی پولی (معروف به تبلیغات PPC) یک تاکتیک تبلیغاتی آنلاین موثر است که به شما امکان می دهد در بالای نتایج جستجوهای گوگل براساس کلمه کلیدی سرچ شده قرار بگیرید.
9_بازاریابی تولید محتوا
شامل ایجاد و به اشتراک گذاری رسانه و انتشار محتوا به منظور جذب و حفظ مشتریان است.
بازاریابی محتوا شکلی از بازاریابی است که بر ایجاد، انتشار و توزیع محتوا برای مخاطبان هدف آنلاین متمرکز است.
بازاریابی محتوا به محتوای اطلاعاتی و ارزشمند مانند پستهای وبلاگ، ویدیوهای آموزشی و سایر مطالب آموزشی اشاره دارد.
بازاریابی محتوا یک راه محبوب برای شروع تبلیغات آنلاین است.
10_تبلیغات اینترنتی
تبلیغات آنلاین که با نامهای بازاریابی آنلاین، تبلیغات دیجیتال یا تبلیغات اینترنتی نیز شناخته میشود، نوعی بازاریابی و تبلیغات است که از اینترنت برای تبلیغ محصولات و خدمات به مخاطبان و کاربران پلتفرم استفاده میکند.
یک استراتژی بازاریابی است که از اینترنت برای ایجاد ترافیک وب سایت و ارائه پیام های بازاریابی خاص به مشتریان مناسب استفاده می کند.
11_تبلیغات بازاریابی مجدد
یکی از مؤثرترین اشکال تبلیغات نمایشی، هدف گذاری مجدد یا بازاریابی مجدد است.
این تبلیغات که به عنوان تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) نیز شناخته می شود، یکی از رایج ترین و موثرترین شکل های تبلیغات آنلاین است.
تبلیغات دیجیتال به متقاعد کردن مشتریان هدف برای انجام اقدامات خاصی مانند خرید کمک می کند.
12_بازاریابی موتورهای جستجو
بازاریابی موتورهای جستجو (SEM). موتورهای جستجو یا SEM فرآیند استفاده از جستجوی پولی (تبلیغات پرداخت به ازای کلیک) برای به دست آوردن ترافیک وب سایت است.
بازاریابی موتورهای جستجو شاید قابل اعتمادترین نوع تبلیغات دیجیتال باشد زیرا بر اساس کلمات کلیدی است که کاربران از قبل به دنبال آن هستند.
13_سئو و بهینه سازی سایت
بهینه سازی موتورهای جستجو فرآیند بهبود کیفیت و کمیت ترافیک وب سایت یا یک صفحه وب از موتورهای جستجو است.
سئو ترافیک بدون پرداخت را هدف قرار می دهد تا ترافیک مستقیم یا ترافیک پولی.
سئو، بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) یک استراتژی بازاریابی دیجیتال حیاتی برای کسب و کارهایی است که از افزایش ترافیک به وب سایت خود سود می برند.
سئو فرآیند ارتقاء یک وب سایت و محتوای دیجیتال برای افزایش قرارگیری ارگانیک یا طبیعی آن در رتبه بندی جستجو است.
14_بازاریابی وابسته
بازاریابی وابسته زمانی اتفاق می افتد که تبلیغ کنندگان اشخاص ثالث را سازماندهی می کنند تا برای آنها مشتریان بالقوه ایجاد کنند.
بازاریابی وابسته فرآیند کسب پورسانت از طریق تبلیغ یا تبلیغ محصولات یا خدمات شرکت های دیگر است.
بازاریابی وابسته – به زمانی اطلاق می شود که یک وب سایت تبلیغات کسب و کار دیگری را در ازای دریافت کمیسیون منتشر می کند.
15_بازاریابی صوتی
چه رادیو و چه پادکست، بازاریابی صوتی یک راه مناسب برای شنیده شدن را ارائه می دهد.
تبلیغات صوتی یک نوع تبلیغات دیجیتال است که شامل استفاده از خدمات پخش صدا برای هدف قرار دادن شنوندگان با تبلیغات ضبط شده بین آهنگ ها یا … هر چیز صوتی دیگری است.
پیشنهاد خواندنی در آی رپورتاژ:
🎯 خرید رپورتاژ آگهی ارزان دائمی
🎯 تبلیغ رایگان پیج اینستاگرام اینجا 70 آنلاین شاپ کمسرمایه
🎯 تولید محتوای کوبندهی غارنشینی + نمونه تولید محتوای داستانی
🎯 کپی رایتر کپی رایتینگ چیست؟ + 100 نمونه فرمان دادن به باد
🎯 چگونه سایت وبلاگ پیج خود را تبلیغ کنیم؟ [فقطپرسشپاسخ]
🎯 سئو چیست به زبان ساده 🚀 آموزش صفر تا صد سئو رایگان
16_تبلیغات بنری
بنرهای تبلیغاتی گرافیکی مستطیلی هستند که در بالا، پایین یا کنارههای یک صفحه وب یافت میشوند و معمولاً دارای تصاویر و متن هستند تا توجه را به خود جلب کنند.
برخی از کاربران اینترنت مسدودکنندههای تبلیغاتی دارند، بنابراین هرگز پنجرههای بازشو یا تبلیغات بنری را نمیبینند.
17_بازاریابی هوش مصنوعی
چگونه از هوش مصنوعی در بازاریابی استفاده می شود؟
با هوش مصنوعی میتوانید رفتار مشتری را تجزیه و تحلیل کنید، نتایج را پیشبینی کنید، وظایف بازاریابی را خودکار کنید و محتوای بازاریابی را ایجاد و شخصی کنید.
ابزارهای جدید هوش مصنوعی هر روز به بازار می آیند.
آنها قول می دهند که به بازاریابان کمک کنند تا کارهای خود را سریع تر، هوشمندانه تر و راحت تر انجام دهند.
18_تبلیغات PPC
تبلیغات PPC دقیقاً همان چیزی است که از نام آن پیداست: هر بار که شخصی روی تبلیغات دیجیتال شما کلیک می کند، هزینه ای را پرداخت می کنید.
پرداخت به ازای کلیک (PPC) یک مدل تبلیغات دیجیتالی است که در آن تبلیغکنندگان با هر بار کلیک روی تبلیغشان مبلغی را پرداخت میکنند.
19_اینفلوئنسرها
اینفلوئنسر مارکتینگ یکی از جدیدترین انواع استراتژی های بازاریابی اینترنتی است.
اینفلوئنسر مارکتینگ فرآیند کار با اینفلوئنسرها برای تبلیغ پیام ها، محصولات یا خدمات برند شما است.
اینفلوئنسر مارکتینگ شکلی از بازاریابی است که کسب و کارها را قادر می سازد تا با افرادی که طرفدارانی دارند برای افزایش در معرض دید برند همکاری کنند.
شرکتها ممکن است از شخصی که دنبالکنندگان زیادی دارد بخواهند محتوای رسانههای اجتماعی را منتشر کند که محصولات یا خدمات آنها را تبلیغ میکند.
20_چاپ
یکی از اولین و باسابقه ترین انواع روش های تبلیغاتی چاپ است.
این روش تبلیغاتی به شما این امکان را می دهد که برند خود را به صورت فیزیکی تبلیغ کنید.
بهترین و قوی ترین نوع تبلیغات در دنیا چیست؟
تبلیغات موثر باعث می شود مردم نام شما را به خاطر بسپارند…
تبلیغات دهان به دهان موثرترین شکل تبلیغات در نظر گرفته می شود. مشتریان راضی بهترین تبلیغ برای شما هستند.
فضای مجازی و اینترنت چیست؟
فضاهای مجازی جایی هستند که تعامل در زمان واقعی به صورت آنلاین انجام می شود.
چه در حال کار یا بازی باشیم، در فضای مجازی آنلاین زندگی می کنیم و با هم تعامل داریم.
فضای مجازی یک محیط دیجیتالی است که در آن افراد و دستگاهها، در سرتاسر جهان، میتوانند به طور یکپارچه با یکدیگر همکاری کنند، معاشرت کنند و اطلاعات را تبادل کنند …
نمونه های فضای مجازی چیست؟
شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و اینستاگرام نمونه هایی از فضای مجازی هستند که افراد بدون توجه به موقعیت فیزیکی خود می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.
خوراکی های کلیدی
- همیشه کمپین های تبلیغاتی آنلاین خود را از قبل برنامه ریزی کنید.
- قبل از انتخاب یک کانال تبلیغاتی آنلاین در مورد مخاطبان خود تحقیق کنید.
- تبلیغاتی ایجاد کنید که بر مزیت های شما تاکید کند نه اینکه بیش از حد تبلیغاتی در نظر گرفته شوند.
- فراموش نکنید که مخاطبان خود را بر اساس علایق و انتظارات شخصی خود تقسیم بندی و هدف قرار دهید.
- از یک پلت فرم اتوماسیون بازاریابی برای اجرای کمپین های تبلیغاتی همه کانال استفاده کنید.
هدف گذاری مجدد و بازاریابی مجدد
هدفگذاری مجدد و بازاریابی مجدد دو استراتژی مرتبط با تبلیغات اینترنتی هستند که به شرکتها اجازه میدهند مشتریانی را که قبلن با وبسایت یا برندشان تعامل داشتهاند، هدف قرار دهند.
هدفگیری مجدد، نمایش تبلیغات به بازدیدکنندگانی است که از وبسایت یک برند بازدید کردهاند اما هنوز اقدام دلخواه خود را انجام ندادهاند، مانند تکمیل خرید، استفاده از کوکیها یا ردیابی پیکسل. این کار مشتری را تشویق می کند که به وب سایت بازگردد و به مشتری پرداخت کننده تبدیل شود.
از طرف دیگر، بازاریابی مجدد از تکنیک مشابهی استفاده می کند اما بر مشتریان قبلی متمرکز است. کسبوکارها ممکن است از این برای نمایش تبلیغات مناسب برای مشتریانی که قبلن خرید کردهاند، استفاده کنند و آنها را ترغیب کنند که دوباره این کار را انجام دهند یا کالاها و خدمات دیگری را امتحان کنند.
هدفگذاری مجدد و بازاریابی مجدد موفقیتآمیز هستند زیرا به شرکتها اجازه میدهند با مشتریانی که قبلن از برند خود آگاه هستند و به کالاها یا خدمات خود ابراز علاقه کردهاند، ارتباط برقرار کنند. کسب و کارها ممکن است با تمرکز بر این کاربران شانس تبدیل و بازگشت سرمایه را برای هزینه های تبلیغاتی خود افزایش دهند.
راه های مختلفی برای استفاده از هدف گذاری مجدد و بازاریابی مجدد وجود دارد، مانند:
- تبلیغات نمایشی در وب سایت ها،
- تبلیغات رسانه های اجتماعی،
- کمپین های ایمیل.
مزایا و معایب تبلیغات آنلاین
تبلیغات آنلاین مزایای بی شماری را به بازاریابان داده است. با این حال، برخی از معایب تبلیغات آنلاین وجود دارد. بیایید از هر دو طرف به آن نگاه کنیم.
مزایا
🌎 کمپین های هدفمند – تبلیغات آنلاین به بازاریابان کمک می کند تا کمپین های هدفمند را اجرا کنند. آنها می توانند مخاطب را بر اساس مکان، ترجیحات و ویژگی ها فیلتر کنند. این به آنها کمک می کند تا مخاطبان هدف را جذب کنند.
🌎 مقرون به صرفه – تبلیغات آنلاین در مقایسه با تبلیغات آفلاین مقرون به صرفه است. کسبوکارها با هدفگذاری بیشتر، در پول خود صرفهجویی میکنند، بنابراین شانس کمتری برای هدر دادن منابع دارند.
🌎 دسترسی گسترده – تبلیغات آنلاین دسترسی بیشتری را به مشاغل ارائه می دهد. آنها می توانند چندین مکان / منطقه را به طور همزمان هدف قرار دهند.
🌎 کنترل بیشتر – تبلیغات آنلاین کنترل بیشتری بر کمپین های بازاریابی فراهم می کند. در تبلیغات آنلاین، این معیارها به بازاریابان کمک می کند تا عملکرد را پیگیری کنند و کمپین های آینده را بهبود بخشند.
معایب
🚫 مشکل در دریافت داده ها – دریافت داده های معنی دار برای تبلیغات آنلاین دشوار است. بسیاری از کاربران ترجیح می دهند تاریخچه مرور خود را خصوصی نگه دارند و نمی خواهند آن را با کسی به اشتراک بگذارند.
🚫 فضای محدود برای تبلیغات – فضای محدودی به صورت آنلاین برای بازاریابان برای تبلیغ پیام وجود دارد. بنابراین، پیام باید مختصر و قانع کننده باشد تا ارزش داشته باشد.
🚫 کاربران از کلیک روی تبلیغات اجتناب می کنند – بسیاری از کاربران از دیدن تبلیغات در وب سایت ها و رسانه های اجتماعی متنفرند. آنها از برنامه ها و برنامه های افزودنی مسدودکننده تبلیغات برای حذف تبلیغات استفاده می کنند. کاربران می خواهند بدون کلیک بر روی لینک های غیر ضروری به محتوای مورد نظر دسترسی پیدا کنند.
🚫 تقلب های کلیکی – مشکلی در تقلب های کلیکی وجود دارد، به خصوص در PPC (پرداخت به ازای هر کلیک)، جایی که تبلیغ کنندگان زمانی که کاربران بر روی لینک ها کلیک می کنند، پرداخت می کنند. رقبا می توانند از این به نفع خود استفاده کنند و روی پیوندها کلیک کنند تا صورتحساب تبلیغاتی را بدون تبدیل معنی دار افزایش دهند.
تبلیغات آنلاین مرحله به مرحله
برای موفقیت در تبلیغات آنلاین، ایجاد کمپین های تبلیغاتی خوش ساخت که توجه مخاطبان هدف را جلب کرده و اقدام مورد نظر را تشویق کنند، ضروری است. در آی رپورتاژ مراحل کلیدی را برای توسعه کمپین های تبلیغاتی مرور می کنیم:
✅ اهداف روشن را تعریف کنید – قبل از اینکه در فرآیند ایجاد تبلیغات آنلاین بپردازید، اهداف کمپین تبلیغاتی آنلاین خود را به وضوح مشخص کنید. آیا می خواهید آگاهی از برند را افزایش دهید، ترافیک وب سایت را افزایش دهید، سرنخ ایجاد کنید یا فروش را افزایش دهید؟ درک واضح از اهداف شما، استراتژی و عناصر کمپین شما را راهنمایی می کند.
✅ مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید – شناسایی مخاطبان هدف شما کلیدی برای هدف گذاری تبلیغاتی موثر است. تحقیقات بازار را برای درک جمعیت شناسی، علایق و رفتار مشتریان ایده آل خود و تجزیه و تحلیل داده های رقبا انجام دهید. با تنظیم پیام تبلیغاتی خود به گونه ای که با مخاطب هدف خود طنین انداز شود، می توانید احتمال تعامل و تبدیل را افزایش دهید.
✅ متن تبلیغاتی جذاب ایجاد کنید – نوشتن متن تبلیغاتی جذاب برای جلب توجه و انتقال ارزش منحصر به فرد محصول یا خدمات شما ضروری است. عناوین قانع کننده و توضیحات تبلیغاتی مختصر ایجاد کنید که مزایا و ویژگی های کلیدی را برجسته می کند. از زبان قانع کننده استفاده کنید و از کلمات کلیدی مرتبط برای بهینه سازی دیده شدن آگهی خود استفاده کنید، که این امر نرخ کلیک را نیز افزایش می دهد.
✅ خلاقیت های چشم نواز طراحی کنید – عناصر بصری نقش کلیدی در جلب توجه مخاطبان شما دارند. تصاویر یا ویدیوهای جذاب بصری ایجاد کنید که با هویت برند شما مطابقت داشته باشد و احساسات را برانگیزد. تصاویر با کیفیت بالا می توانند به میزان قابل توجهی بر نرخ تعامل و نرخ کلیک (CTR) تأثیر بگذارند.
✅ بهینه سازی صفحه فرود – یک صفحه فرود با طراحی خوب برای ایجاد تبدیل ضروری است. اطمینان حاصل کنید که صفحه فرود با متن آگهی سازگار است و یک تجربه کاربری یکپارچه را ارائه می دهد. صفحه فرود را برای بارگذاری سریع، پاسخگویی در دستگاه های تلفن همراه و یک فراخوان برای اقدام واضح (CTA) برای به حداکثر رساندن نرخ تبدیل بهینه کنید.
سوالات متداول در مورد تبلیغات آنلاین
بازاریابی محتوا، بازاریابی شبکه های اجتماعی و تبلیغات نمایشی سه نوع تبلیغات آنلاین هستند. ارزیابی عملکرد، انعطاف پذیری و نتایج قابل گزارش برخی از ویژگی های تبلیغات آنلاین است.
بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو SEO) یک روش تبلیغات آنلاین است. تبلیغات آنلاین به پیام بازاریابی ارائه شده و مشاهده شده از طریق اینترنت در موتورهای جستجو، وب سایت ها، رسانه های اجتماعی و دستگاه های تلفن همراه اشاره دارد.
برای تبلیغات در سراسر اینترنت عجله نکنید
تمام پول تبلیغات خود را صرف یک کمپین تبلیغاتی بزرگ نکنید. با کمپینهای کوچک و کمهزینه شروع کنید و تبلیغات خود را آزمایش کنید تا ببینید کدام تبلیغات و رسانه برای شما بهترین کار را دارد. تبلیغاتی که در ایستگاه رادیویی کار نمی کنند ممکن است به صورت آنلاین عالی عمل کنند.
آیا تبلیغات اینترنتی گران است؟
بازاریابی دیجیتال نسبتن مقرون به صرفه است و به مشتریان هدف می رسد. بستگی به بودجه و مشتریان هدف شما دارد.
کدام نوع تبلیغات دیجیتال را باید برای کسب و کار خودم انتخاب کنم؟
پاسخ به این سوال باید از درون کسب و کار شما بیاید. اگر یک استارتاپ هستید و سعی در ایجاد اقتدار دارید، تبلیغات رسانه های اجتماعی بهترین گزینه هستند. با این حال، اگر میخواهید توجه کاربران موتورهای جستجو را با عبارات مرتبط جلب کنید، باید تبلیغات موتورهای جستجو، سئو و خرید رپورتاژ آگهی را در نظر بگیرید.
یا اگر به سادگی میخواهید در مورد کسب و کار خود صحبت کنید، تبلیغات نمایشی و تبلیغات بومی این کار را میکنند. علاوه بر این، تبلیغات ویدیویی عالی هستند.
قبل از اینکه وارد تبلیغات آنلاین شوید، مطمئن شوید که هدف، تیم و اهداف قابل اندازه گیری برای دستیابی دارید. در غیر این صورت حرکت عاقلانه ای نخواهد بود.
انواع مختلف تبلیغات آنلاین می تواند مزایای مختلفی به شما بدهد. به یاد داشته باشید که می توان از این نوع تبلیغات به طور همزمان استفاده کرد، زیرا بسیاری از آنها می توانند یکدیگر را تکمیل و تقویت کنند. همیشه تجزیه و تحلیل را در ذهن داشته باشید و در مورد موفقیت کمپین های تبلیغاتی خود با اعداد تحقیق کنید.
تبلیغات آنلاین باید بر روی اهداف مورد نظر متمرکز شده و برای مخاطب محرک باشد.
تبلیغات آنلاین یک پیشنهاد بسیار فریبنده دارد: به شما این امکان را می دهد که با کسری از هزینه ای که تبلیغات سنتی مستلزم آن است، در جایی باشید که مشتریان ایده آل شما هستند. این بدون چالش نیست، اما هنگامی که بر آنها غلبه کردید، تبلیغات آنلاین روشی بسیار مؤثر برای دستیابی به مخاطبان هدف شما و کمک به آنها برای یافتن محصولات شما است.