مانند بسیاری از استراتژیهای بازاریابی دیجیتال در اینستاگرام، موفقیت کسبوکار شما در اینستاگرام اغلب به کپی شما بستگی دارد. داشتن یک کپی رایتر خوب یا فردی با مهارت های کپی رایت در تیم بازاریابی شما برای نوشتن کپشن های برجسته اینستاگرام ضروری است.
برای دریافت لیست کاملی از ایده ها برای کپشن های اینستاگرام خود – صرف نظر از اینکه پست شما در مورد چه چیزی است – و نکاتی که به شما در نوشتن کپشن های منحصر به فرد کمک می کند، با آی رپورتاژ همراه باشید.
به راحتی پست های اینستاگرام خود را به تبلیغات تبدیل کنید. هر پستی را تقویت کنید تا به تبلیغ تبدیل شود. فقط تصمیم بگیرید که کاربران را به کجا بفرستید، چه کسی باید آن را ببیند و چقدر هزینه کنید. منبع
متن در مورد تبلیغ پیج اینستاگرام
نکته کلمه ما را با اسم برند خودتان جایگزین کنید.
10% تخفیف روی همه چیز فقط برای امروز! لینک خرید در بیو قبل از پایان فروش عجله کنید.
در [دسته فروش] این [فصل تعطیلات/رویداد] صرفه جویی زیادی کنید. برای دریافت 20 درصد تخفیف از کد: [code] استفاده کنید.
خرید خوبی داشته باشید!
ما می دانیم که چقدر تعطیلات را دوست دارید، بنابراین ما تصمیم گرفتیم که یک غذای کوچک به شما بدهیم.
در اینجا 15٪ تخفیف برای ما است. استفاده از کد: [کد]. اعتبار تا: [مهلت].
چیزهای خوب نصیب کسانی می شود که منتظر [تبلیغ آینده] هستند! [تخفیف] را از [تاریخ] تا [تاریخ] دریافت کنید!
آیا [محصول/خط محصول] جدید ما را امتحان کرده اید؟ برای دریافت [تخفیف] از وب سایت ما خرید کنید. لینک در بیو.
برای خرید فقط [تاریخ] فروش دسترسی اولیه ما، انگشت خود را تند بکشید.
از دست ندهید در مورد همه چیز از [دسته محصول] تا [دسته محصول]، معاملات باورنکردنی کسب کنید.
[محبوب ترین محصول] خود را تا 30٪ تخفیف دریافت کنید. تا زمانی که ذخایر تمام می شود. لینک در بیو.
بهترین هدایای تعطیلات ما را تا 50% تخفیف بخرید و تا ماجراجویی بعدی خود لبخند بزنید. (لینک در بیو).
متن خوب برای تبلیغ پیج اینستاگرام
زمان [محصول] است!
هر چه [محصول] بیشتر باشد، بهتر است.
شما + [شرکت] = مطابقت کامل. [توضیح].
اجازه دهید شما را با مورد علاقه جدید خود [اسم مرتبط با نام تجاری شما: فعالیت/درمان/روتین مراقبت از خود] آشنا کنیم: [محصول].
در این ماه، ما [مبلغ] را به [موسسه خیریه] اهدا می کنیم. در حمایت از [جنبش] به ما بپیوندید!
[راه حل نقطه درد]. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ثبت نام کنید!
این ممکن است ما باشیم، اما شما [محصول اقدام به شما کمک خواهد کرد].
سه چیز در مورد [محصول] که منطقی است: [فهرست].
[تعداد] چیزهایی که [فعل] را با [محصول] آسان (و بسیار سرگرم کننده) می کند: [فهرست فواید].
هدیه عالی برای [او/آنها].
دسترسی اولیه شما به فروش [نام فروش] اینجاست. با استفاده از کد [کد] تا 60 درصد تخفیف خرید کنید.
درست است. بزرگترین فروش سال اینجاست [خالق].
متن مناسب تبلیغ پیج کاری اینستاگرام
این [جایزه] می تواند مال شما باشد! در [مسابقه] ما شرکت کنید. برای شرکت در: [جزئیات مسابقه]
شانس بردن [جایزه] را بدست آورید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در [مسابقه] ما شرکت کنید. توضیحات بیشتر در بیو.
می خواهید برخی از [محصولات] ما را امتحان کنید؟ خب، این فرصت شماست. وارد [مسابقه] ما شوید و می توانید [جایزه] را ببرید.
به افتخار [تعطیلات رسانه های اجتماعی مرتبط با برند شما]، [محصول] را تقدیم می کنیم! [جزئیات هدیه.]
✨GIVEAWAY (هدیه)✨ [جزئیات هدیه.]
سریع عمل کنید، ارسالها بسته میشوند [تاریخ]! 5 فینالیست برتر برنده [جایزه] خواهند شد. اکنون در لینک موجود در بیو ما وارد شوید.
🗞️ HOT OFF THE PRESS 🗞️ برای شیرین کردن [رویداد نام تجاری] جدیدمان، [جایزه] را تقدیم می کنیم. بله درست خواندید برنامه ما را دانلود کنید تا به طور خودکار برای برنده شدن وارد شوید. موفق باشید!
🎁 هدایای هدیه! 🎁 برای برنده شدن هدیه ای از مجموعه [name] ما وارد شوید.
ما [جایزه] را تقدیم می کنیم! برای ورود، دوستی را در زیر با [هشتگ مارک] تگ کنید. برای دریافت جایزه، این پست را در استوری خود به اشتراک بگذارید.
برای شانس خود برای برنده شدن [جایزه] وارد شوید! این پست را لایک کنید، کسی را که دوست دارد با [هشتگ مارک] در نظرات تگ کنید.
⚡️برای جشن گرفتن [رویداد برند] خود، به یک برنده خوش شانس [جایزه] می دهیم!
هشدار هدایا! دیت ها را در لینک موجود در بیو ما دریافت کنید.
کپشن جذاب و زیبا برای تبلیغ پیج اینستاگرام [رویداد]
برای [رویداد] در [محل برگزاری] در [تاریخ و ساعت] به ما بپیوندید. لینک در بیو برای ثبت نام.
ما برای [رویداد] در [تاریخ] در [شهر] خواهیم بود. بایستید و سلام کنید.
*تنها یک روز* ما این شنبه در سراسر شهر باز خواهیم کرد. لینک در بیو برای دریافت جزئیات بیشتر.
برای وبینار آینده ما در [موضوع] ثبت نام کنید! برای کسب اطلاعات بیشتر در [تاریخ و ساعت] به ما بپیوندید. صندلی ها محدود است – از طریق لینک موجود در بیو ما ثبت نام کنید!
آخرین [رویداد] سال ما [تاریخ] در [زمان] است! در لینک موجود در بیو ما ثبت نام کنید.
برای [رویداد مجازی] به صورت آنلاین در [تاریخ] در [زمان] به [ رویداد مجازی] بپیوندید. امروز ثبت نام کنید.
شما نمی خواهید شنیدن [سخنران A] و [سخنران B] در مورد [موضوع] را از دست بدهید!
آیا می خواهید درباره [چیزی عالی] بیشتر بدانید؟ هنگام ارائه [عنوان جلسه] به [سخنران] در [رویداد، تاریخ، زمان، مکان] بپیوندید.
غرفه ما را در محل در [نام رویداد، شماره غرفه] بررسی کنید و به تیم ما سلام کنید! (توجه: اضافه کردن تصویر از فضای داخل سایت)
شما را در [نمایشگاه] می بینیم! تیم ما برای بحث در مورد [آخرین روندها] آماده است. در غرفه [شماره غرفه] از ما دیدن فرمایید.
ما به تعدادی از دوستان خود در محل در [نام رویداد] میپیوندیم. حتماً به [نام شریک ما] سلام کنید تا درباره [کاری که با هم انجام می دهیم] در [نام شرکت شما] بدانید.
فرصت خود را برای پیوستن به ما برای [رویداد] از دست ندهید. بلیط های خود را همین امروز بخرید!
کپشن متن تبلیغ پیج اینستاگرام [راه اندازی محصول]
چیز هیجان انگیزی در راه است. این فضا را تماشا کنید.
(توجه: زمانی که هنوز نمی توانید جزئیات زیادی در مورد راه اندازی ارائه دهید، آن را کوتاه و مرموز نگه دارید.)
ما چیزی در حال آماده کردن داریم… نکته: [ویژگی جدید] فکر کنید. خود را برای اعلامیه ای هیجان انگیز در روزهای آینده آماده کنید.
چیزی بزرگ در [تاریخ] می رسد. تاریخ را ذخیره کنید!
پرسیدی؛ ما گوش دادیم. ما هیجان زده هستیم که [محصول] آینده را که [ویژگی + مزیت] دارد، اعلام کنیم! این [ماه راه اندازی] به خانه شما می آید.
نوآورانه ترین راه حل برای [نقطه درد] شما.
برای [راه حل برای نقطه درد] آماده اید؟ معرفی [ویژگی جدید].
جدیدترین قطره های ما برای [راه حل به نقطه درد] عالی هستند. امروز مال خودت را بگیر.
اینجاست! معرفی [محصول].
شنیدی؟ [محصول محبوب] مورد علاقه شما اکنون [اختراع مجدد محصول محبوب] است!
بیشترین درخواست [محصول/ویژگی] ما بالاخره اینجاست.
نگاهی به چیزهای جدید! 👀
متن تبلیغ پیج کاری اینستاگرام برای تبلیغ وبلاگ
ما فهرستی از [موضوع پست وبلاگ] تهیه کردیم. 🔗لینک در بیو.
گوش کن همه می توانند [موضوع پست وبلاگ] را یاد بگیرند. برای یادگیری نحوه کار روی لینک موجود در بیو کلیک کنید.
نکات [تعداد] برای [موضوع پست وبلاگ] را در پیوند موجود در بیو ما بیابید.
✨جدید در وبلاگ ما [موضوع پست وبلاگ] را با مواردی خاص که میتوانید از امروز شروع به استفاده از آنها کنید، توضیح میدهیم. آن را در لینک موجود در بیو ما پیدا کنید.
برداشت داغ ما را در مورد [موضوع صنعت پرطرفدار] در پیوند موجود در بیو ما دریافت کنید.
وبلاگ کامل را در بیو ما پیدا خواهید کرد، اما در اینجا خلاصه ای از چگونگی [موضوع پست وبلاگ] آمده است: [لیست نکات کلیدی از پست وبلاگ]
تجربه ما را در مورد [موضوع پست وبلاگ] در پیوند موجود در بیو ما کشف کنید.
داستان کامل را با کلیک بر روی #linkinbio ما دریافت کنید.
برای نکات و ترفندهای بیشتر به [موضوع پست وبلاگ] در بیو پیوند دهید.
“[نقل از مقاله].” اطلاعات بیشتر از [کارشناس موضوع] را در لینک موجود در بیو ما بخوانید.
فکر می کنید X آسان است؟ از [درج نام کارمند] درباره [موضوع پست وبلاگ] برای ایجاد [محصول یا خدمات] بیاموزید.
پست جدید وبلاگ در سه کلمه: [کلمه A، کلمه B و کلمه C]. برای مطالعه کامل به لینک موجود در بیو ما سر بزنید.
متن آماده برای تبلیغ پیج اینستاگرام برای ایجاد تعامل تبلیغاتی 🔥
هر چند وقت یکبار [چیزی را وارد کنید که محصول شما می تواند به آن کمک کند]؟
بخش مورد علاقه شما در این [آنچه در تصویر شما به تصویر کشیده شده است را وارد کنید] چیست؟
اگر [چیزی مرتبط با تصویر/نام تجاری/محصول خود] هستید، یک [emoji] را در نظرات بنویسید.
آیا می دانستید: [حقیقت جالب مرتبط با برند/محصول شما].
اگر [چیزی مرتبط با محصول شما] دو ضربه سریع بزنید.
اگر [چیزی مرتبط با محصول شما] [شخص] را تگ کنید.
[محصول/نام تجاری شما] وارد چت شده است.
[صفتی برای توصیف محصول شما] 🤝 [صفتی دیگر برای توصیف محصول شما].
برای برجسته شدن از [هشتگ با نام تجاری] استفاده کنید!
زمان مسابقه [محصول A] در مقابل [محصول B] فرا رسیده است. نظر دهید ❣️ برای رای دادن به [محصول A] یا ✨ برای رای دادن به [محصول B]
درسته یا غلطه؟ شخصی را که می خواهید این مطلب را با او به اشتراک بگذارید تگ کنید.
برخی از موارد دلخواه را اینجا بررسی کنید 👇 و حتما این هفته با ما به اشتراک بگذارید تا فرصتی برای معرفی شدن در دفعه بعد داشته باشید!
جای خالی را پر کنید. [نام تجاری] [محصول] که نمی توانم بدون آن زندگی کنم _____ است.
نحوه استفاده از [محصول] را به ما نشان دهید.
مسابقه پاپ: [سوال]؟ پاسخ خود را در نظرات بنویسید. 👇 سپس استوری ما را برای پاسخ بررسی کنید!
ما می خواهیم بدانیم شما چه می خواهید بدانید! بزرگترین سوالات خود را در مورد [موضوع صنعت] کامنت کنید👇
کپشن کوتاه اینستاگرام
- ICYMI
- روی لینک موجود در بیو کلیک کنید.
- نیازی به شرح نیست شما می دانید چه باید بکنید.
- آه خدای من 🌞
- هشدار روند.
- تغییر دهنده ی بازی.
- [هشتگ مارک].
- بمب حقیقت 💣
- اوه هی، [نام سازنده/نام شریک برند/نام سلبریتی]
- همان طور که درخواست شد.
- سفارش قهوه شما؟
- هک زندگی.
- یک نفر باید آن را می گفت.
- حال و هوای ما در حال حاضر.
- نمیشه فقط یکی رو انتخاب کرد.
- درخشش.
- احساس می کنیم دیده می شویم.
- POV
- این لحظه.
- بیشتر از این، لطفا.
- جیغ زدن.
- ما به طور خلاصه.
- 👋
- این یک روحیه است.
- ما آن را گفتیم.
- شادی است …
کپشن اینستاگرام مشارکت برند
[نام شما] 🤝 [برندی که با آن شریک هستید]
معرفی آخرین همکاری ما با [نام تجاری که با آن شریک هستید].
X فقط بهتر شد. شراکت جدید خود را با [نام تجاری شریک] معرفی می کنیم. در اینجا چیزی است که باید انتظار داشت: [جزئیات مشارکت].
مجموعه [برندی که با آن شریک هستید] x [نام تجاری شما] اکنون در دسترس است.
وقتی [نام تجاری شما] با [نام تجاری که با آن شریک هستید] ملاقات می کند چه اتفاقی می افتد؟ [نتیجه].
پیشنهاد: خرید رپورتاژ آگهی
کپشن های اینستاگرام قدردانی از کارمندان
تبریک به [نقش و نام عضو تیم] برای [دستاورد]!
تولید حتی یک تکه از [محصول] ما به مهارت، زمان و صبر زیادی نیاز دارد. ما میخواهیم از این لحظه استفاده کنیم تا قدردانی خود را از افرادی که همه چیز را انجام میدهند، نشان دهیم. تیم تولید ما خستگی ناپذیر کار می کند تا کیفیتی را که شایسته و انتظار شما در [محصول] ماست به شما ارائه دهد.
امروز تولد [نقش و نام کارمند] ما است! [نام کارمند] [دستاوردهای شرکت] دارد. آنها امروز با یک روز تعطیلی شایسته جشن می گیرند!
با [نام کارمند] – یک [نقش] در اینجا در [شرکت] ملاقات کنید که به ما کمک می کند از [عملکرد شغلی] مطمئن شویم. بدون اعضای تیم مانند [عضو تیم]، ما نمیتوانیم به مأموریت خود برسیم: [بیانیه ماموریت].
با تیم [تیم خاص] ما آشنا شوید! [نقش] ما برای [عملکرد شغلی] ما ضروری است. برخی از کارهای شگفت انگیزی که هر روز انجام می دهند را بررسی کنید.
[مقدار]: [تعریف]. [نام کارمند] این مقدار را نشان می دهد. از همه ما در [شرکت]، از شما متشکرم!
پیشنهاد: رپورتاژ آگهی چیست؟
نحوه نوشتن کپشن اینستاگرام
برای نوشتن کپشن های خوب اینستاگرام، باید همیشه مخاطب هدف خود را در ذهن خود نگه دارید.
برای کی می نویسی؟
دوست دارید وقتی پست شما را می بینند یا کپشن اینستاگرام شما را می خوانند چه احساسی داشته باشند؟
از آنها می خواهید چه اقداماتی انجام دهند؟
در آی رپورتاژ چند نکته دیگر برای ایجاد کپشن های اینستاگرامی وجود دارد که طنین انداز می شوند را بررسی می کنیم. 👇👇👇
کپی رایت گام به گام برای نحوه نوشتن کپشن اینستاگرام با کیفیت بالا 🧨
1. به مخاطب خود زمینه بیشتری بدهید
یک عکس ممکن است هزاران کلمه را بیان کند، اما پست های اینستاگرام شما برای ارائه زمینه بیشتر نیاز به کپشن دارند. به خصوص هنگام به اشتراک گذاری محتوای مارک دار، برای توضیح کامل نکته ای که می خواهید بیان کنید، به مقداری کپی رایت نیاز دارید.
از شرح زیر استفاده کنید:
- تصویری را که به اشتراک گذاشته اید برای مخاطبان خود شرح دهید،
- توضیح دهید که چرا آن را به اشتراک می گذارید و چرا مرتبط است،
- به مخاطبان خود اقدامی برای انجام دادن بدهید،
- مهمتر از همه، این کار را به روشی مختصر و دقیق انجام دهید.
2. زیرنویس ها را کوتاه و شیرین نگه دارید
کپشن اینستاگرام حداکثر می تواند 2200 کاراکتر باشد که بین 310 تا 550 کلمه است. با این حال، این بدان معنا نیست که هر یک از زیرنویسهای شما باید فضای زیادی را اشغال کند.
3. به دستورالعمل های لحن صدای خود پایبند باشید
هر برندی باید دستورالعملهای استاندارد صدای برند را برای پیروی داشته باشد.
4. تعطیلات، هشتگ ها، ایموجی ها و کلمات اختصاری را بگنجانید
حتی برای یک کسب و کار، اینستاگرام هنوز یک پلتفرم رسانه اجتماعی سرگرم کننده است، بنابراین از این نترسید.
تعطیلات و فصول مورد علاقه دنبال کنندگان خود را جشن بگیرید.
ایموجی ها را بگنجانید.
کمی از زبان عامیانه استفاده کنید.
برخی از کلمات اختصاری معروف (مانند DM، IRL، IMO، FOMO) را وارد کنید.
البته همیشه از هشتگ های اینستاگرام استفاده کنید.
5. انگیزه تعامل
در حالی که ممکن است کسی عکس شما را فقط به دلیل کیفیت بالا یا طراحی خوب “لایک” کند، به عنوان یک برند شما به چیزی بیشتری از آن امیدوار هستید.
برای جذب بیشتر مخاطبان، از عنوان خود به صورت استراتژیک استفاده کنید.
با استفاده از برخی از مثالهایی که در آی رپورتاژ به اشتراک گذاشتیم، سؤالی بپرسید یا محصول یا ویژگی جدیدی را به اشتراک بگذارید.
چگونه تبلیغ اینستاگرام را بنویسیم؟
- تبلیغات اینستاگرام را ساده و در عین حال موثر نگه دارید،
- ارزش پیشنهادی خود را در ابتدای پیام خود قرار دهید،
- تعامل را در ذهن داشته باشید،
- آن را کوتاه و شیرین نگه دارید – یک تبلیغ خوب در اینستاگرام نباید بیشتر از 150 کاراکتر باشد،
- یک CTA قوی داشته باشید که به وضوح بیان می کند که می خواهید کاربر چه اقدامی انجام دهد (و چرا ارزش وقت آن را دارد).
تبلیغات اینستاگرام می تواند شامل تصاویر، ویدئوها، چرخ فلک ها (تصاویر متعدد) یا مجموعه ها (گالری محصولات پویا) باشد.
هزینه تبلیغات اینستاگرام چقدر است؟
هزینه تبلیغات اینستاگرام به کل بودجه، مدت زمان و اهدافی که برای تبلیغات یا کمپین خود تعیین کرده اید بستگی دارد.
شما می توانید یک بودجه روزانه یا مادام العمر برای تبلیغات اینستاگرام خود تعیین کنید، بنابراین بستگی به شما دارد که چقدر می خواهید هزینه کنید.
توجه داشته باشید که بهترین روش برای هزینه کردن وجود ندارد، اما متا توصیه می کند که با حداقل 5.00 دلار در روز شروع کنید.
پیشنهاد: چگونه رپورتاژ آگهی را سئو کنیم؟
انواع تبلیغات اینستاگرام
انواع مختلفی از فرمت های تبلیغاتی در اینستاگرام وجود دارد، از جمله:
- تبلیغات تصویری
- تبلیغات داستانی
- تبلیغات ویدیویی
- تبلیغات چرخ و فلک
- تبلیغات مجموعه
- تبلیغات را کاوش کنید
- تبلیغات خرید
- تبلیغات قرقره
دامنه گسترده به این معنی است که شما می توانید بهترین نوع تبلیغ را انتخاب کنید که با اهداف تجاری خاص شما مطابقت دارد.
تبلیغات اینستاگرام اکنون از شش هدف کمپین ساده شده پشتیبانی می کند.
گزینههای فراخوان بر اساس نوع تبلیغ و هدفی که انتخاب میکنید متفاوت است.
اگر کپشنی دوست دارید خوشحال می شویم با آی رپورتاژ به اشتراک بگذارید. بی نهایت سپاس از همراهی.
پیشنهاد خواندنی در آی رپورتاژ:
🔗 تبلیغ رایگان پیج اینستاگرام اینجا 🔗 کپی رایتر کپی رایتینگ چیست؟ + 100 نمونه فرمان دادن به باد 🔗 اقدامات لازم برای شروع یک کسب و کار نوآورانه اینترنتی 🔗 بهترین افزونه تبلیغات وردپرس 🔗 کلمات تبلیغاتی موثر در فروش 🔗 خرید رپورتاژ آگهی ارزان دائمی آی رپورتاژ 🎯 🔗 جدیدترین روش های بازاریابی و تبلیغات اینترنتی در دنیا 🔗 انواع روش های تبلیغات در فضای مجازی و اینترنت 🔗 جملات انگیزشی برای جذب مشتری
بیشتر: instagram-caption-ideas