یک شعار تبليغاتی خوب برای جذب مشتری چیست؟ + مثال، پیام اصلی شما باید واضح و مختصر باشد. یکی از راه های رسیدن به چنین وضوحی، پرهیز از جملات پر پیچ و خم کلامی است.
مانند پیام و کلمات تبلیغاتی موثر در فروش از VoilaNorbert:
“من می توانم آدرس ایمیل هر کسی را پیدا کنم.”
نکات دردناک و مخاطب در یک جمله ساده کاملاً واضح است.
تقریباً در هر گوشه ای به مصرف کننده امروزی چیزی فروخته می شود. این سیل دائمی از اطلاعات برای پردازش است. چه در فضای مجازی یا فیزیکی، شعارها، سرفصل ها و موارد دیگر برای جلب توجه ما مبارزه می کنند.
در ادامه با آی رپورتاژ با پست انواع شعار های تبليغاتی جذب مشتری و متنهای زیبا برای تبلیغات همراه شوید.
بهترین شعار و متن تبلیغاتی برای فروش اینستاگرام
فروش [تعطیلات] این آخر هفته ما را از دست ندهید! [درصد] تخفیف! مراجعه به فروشگاه یا آنلاین: [لینک]
یکی بخرید یکی [رایگان، نصف تخفیف، و غیره] – همه [نوع محصول یا خدمات]! فقط [دوره زمانی]. از اینجا خرید کنید: [لینک]
یک نظرسنجی پیامکی برای مشتریان خود ارسال کنید تا میزان رضایت آنها را از محصولات، خدمات یا پشتیبانی خود بسنجید و سپس از بازخورد آنها برای بهبود عملکرد استفاده کنید.
هدایای رایگان – ما امروز [محصول رایگان یا تعداد محصولات رایگان] را تقدیم می کنیم! [اقدامی که مشتری باید انجام دهد] برای شانس برنده شدن.
جدید! معرفی [محصول یا خدمات جدید]. برای جشن گرفتن، به هر سفارشی که شامل [محصول یا خدمات] جدید باشد، فقط برای [دوره زمانی] [درصد] تخفیف می دهیم. لینک خرید اینجاست: [لینک]
برای ایجاد لیست مخاطبین خود، از کمپین کلمات کلیدی استفاده کنید. از مشتریان بخواهید یک کلمه خاص را به یک کد کوتاه بفرستند تا در معاملات، هشدارها و موارد دیگر شرکت کنند.
فراموش نکن! [وبینار یا رویداد دیگر] ما امروز در [زمان] است. آنجا میبینمت!
با عضویت در باشگاه، [محصولات یا خدمات] را رایگان و با تخفیف دریافت کنید! اینجا ثبت نام کنید: [لینک]
ما آنقدر می خواهیم که شما برگردید که فقط برای بازگشت [درصد] به شما تخفیف می دهیم! آیا می خواهید امروز دوباره ما را امتحان کنید؟
افزایش فروش یک روش فروش است + مثال افزودنی
منوی رستوران این امکان را به افراد میدهد که مرغ یا افزودنی را با هزینه اضافی به سالاد اضافه کنند.
فرآیند تسویهحساب برای یک خردهفروش آنلاین کتاب، گزینهای را برای اضافه کردن نسخه صوتی یک کتاب چاپی یا کتاب الکترونیکی با قیمتی با تخفیف ارائه میدهد.
یک ابزار یا منبع آنلاین در ابتدایی ترین نسخه آن به صورت رایگان در دسترس است، اما باز کردن قفل ویژگی های ممتاز، مستلزم پرداخت هزینه است.
یک ایرلاین به عنوان بخشی از فرآیند چک-این خطوط هوایی، یک راهنما، مسافر را ترغیب می کند تا به صندلی درجه یک ارتقا یابد.
یک فروشنده خودرو توصیه میکند که راننده وسیله نقلیهای با بستهبندی تزئینی گرانتر خریداری کند که شامل امکاناتی مانند صندلیهای چرمی یا سیستم استریو ارتقا یافته است.
کلمات پس اندازی پول، عامل انگیزشی قوی برای مشتریان
پس انداز پول می تواند یک عامل انگیزشی قوی برای مشتریان باشد که به هزینه های خود توجه می کنند.
بسته به مخاطب هدف خود، ممکن است کلمات زیر را انتخاب کنید که فرصتهای خرج کردن ویژه را در تبلیغات تبلیغ میکنند:
- رایگان،
- صرفه جویی،
- چانه زدن،
- معامله،
- مقرون به صرفه،
- سودآور،
- جایزه،
- کم،
- فروش،
- برگشت پول.
کلماتی که باعث ایجاد هیجان می شود
از جمله کلماتی که باعث ایجاد هیجان می شوند، ممکن است آنها را تشویق کند که این احساسات هیجانی را با محصول یا خدمات مرتبط کنند.
به آنها کمک می کند تصمیم بگیرند آن محصول یا خدمات را بخرند.
چند کلمه وجود دارد تا به شما در انجام این شاهکار کمک کند:
- پررنگ،
- شجاعانه،
- ضروری است،
- پر شور،
- حیرت آور،
- خارق العاده،
- مبهوت کننده،
- شعبده بازي،
- باور نکردنی،
- دیوانه کننده.
کلماتی که احساسات را درگیر می کند
چند کلمه وجود دارد که می تواند احساسات مشتری را جلب کند و باعث ایجاد احساساتی شود که بر روند تصمیم گیری محصول آنها تأثیر بگذارد:
- عشق،
- باور نکردنی،
- قابل توجه،
- تاثیرگذار،
- وسواس،
- تر و تازه،
- معجزه،
- دگرگون کننده،
- الهام بخشیدن،
- مجلل.
کلماتی که ارزشیابی را تشویق می کند
گنجاندن کلماتی که خریداران را تشویق می کند تا محصول یا خدمات را برای خود ارزیابی کنند، می تواند به آنها کمک کند تا در تصمیمات خرید خود اطمینان داشته باشند.
با کلمات تبلیغاتی زیر می توانید این طرز فکر را تشویق کنید:
- تلاش كردن،
- مقایسه کنید،
- نسخه ی نمایشی،
- بازپرداخت،
- آسان،
- بالاترین،
- پایین ترین،
- افزایش دادن،
- بهبود،
- صاف.
کلماتی که در زمان ایجاد فوریت می کنند
وقتی مشتری فکر می کند که برای دستیابی به یک معامله، اقدام سریع لازم است، ممکن است به او کمک کند تا از بلاتکلیفی دور شود و تصمیم به خرید محصول بگیرد.
در آی رپورتاژ چند کلمه وجود دارد که می توانید از آنها برای ایجاد فوریت در زمان در تبلیغات استفاده کنید:
- زمان،
- اکنون،
- عجله کن،
- به زودی،
- فقط،
- بلافاصله،
- مستقیما،
- سریع،
- فورا،
- دقیقه،
- آخرین،
- دومین.
کلمات دیگری که باعث ایجاد فوریت می شود
چند کلمه دیگر وجود دارد که می توانید از آنها برای ایجاد حس فوریت، فراتر از سناریوهای کاملاً محدود به زمان استفاده کنید:
- نادر،
- آخر،
- موقت،
- کمیاب،
- افزایش دادن،
- شروع کنید،
- منقضی می شود،
- تعداد کمی،
- نسخه محدود،
- ناگهان.
کلماتی که به تضمین کیفیت مربوط می شوند
برخی از کلمات تبلیغاتی وجود دارد که می تواند به مشتریان اطمینان دهد که محصول با تبلیغات مطابقت می کند:
- تایید شد،
- گواهی شده،
- پرفروش ترین،
- رضایت،
- برآورده شد،
- بهبود یافته،
- تاثير گذار،
- طول عمر،
- امن است،
- صاف.
پیشنهاد: رپورتاژ آگهی چیست؟
کلمات دیگری که به کیفیت مربوط می شوند
اگر مشتری احساس کند به بهترین محصول ممکن دسترسی دارد، احتمال خرید بیشتری وجود دارد.
چند کلمه کلیدی تبلیغاتی وجود دارد که به بیان کیفیت منحصر به فرد یک محصول کمک می کند:
- معتبر،
- مدرن،
- دست ساز،
- کاملا نو،
- دسته کوچک،
- محلی،
- حق بیمه،
- مدل،
- ساده،
- تازه.
کلماتی که حس خاص بودن را در مشتری ایجاد می کند
شخصی سازی می تواند راهی عالی برای ارتباط با مشتریان باشد.
استفاده از کلمات زیر می تواند به مشتریان کمک کند که احساس کنند پیشنهاد می تواند به طور خاص برای آنها سودمند باشد.
آنها را تشویق می کند تا محصولات را در زندگی خود تصور کنند و در صورت خرید احساس کنند بخشی از یک گروه خاص هستند:
- شما،
- انحصاری،
- شخصی،
- محدود،
- تنها دعوت،
- راز،
- انتخاب کنید،
- خارجی،
- منحصر بفرد،
- ویژه.
نمونه هایی از بهترین شعارهای تبلیغاتی در دنیا
نایک – فقط انجامش بده
چرا خوب است: ایجاد احساس اعتماد به نفس، کوتاه و آسان برای به خاطر سپردن، به سرعت درک می شود.
مک دونالد – من آن را دوست دارم
چرا خوب است: احساس خوبی از شادی ایجاد می کند، کوتاه و به راحتی قابل یادآوری است، به سرعت درک می شود و با برند معنا پیدا می کند.
دیزنی – شادترین مکان در جهان
چرا خوب است: احساس هیجان و شادی ایجاد می کند، کوتاه و به راحتی قابل یادآوری است، به سرعت درک می شود و با برند منطقی می شود، قابل مالکیت است زیرا هیچ مکانی با جادوی دیزنی لند مطابقت ندارد.
کوکاکولا – شادی باز – خوشبختی را باز کن
چرا خوب است: احساس خوشبختی ایجاد می کند، کوتاه و به راحتی قابل یادآوری است، به سرعت درک می شود و با برند منطقی می شود.
M&Ms – در دهان شما ذوب می شود، نه در دستان شما
چرا خوب است: درک آن آسان است و به سرعت قابل درک است.
بسیار خاطره انگیز است زیرا به نوعی شاعرانه است. بی نظیر است، شعار دیگری شبیه آن نیست.
قابل مالکیت است، هیچ آب نبات دیگری نمی تواند چنین ادعایی داشته باشد، M&Ms تنها شکلاتی است که در دست شما ذوب نمی شود.
آن چیزی که M&Ms را از رقبای آن متمایز می کند (یعنی اسمارتیزها) را بیان می کند.
هیچ کس نمی خواهد شکلات خود را در دستان خود ذوب کند زیرا کثیف است.
احساسات خوبی ایجاد می کند، فکر کردن به این که آنها در دستان شما ذوب نمی شوند، احساس آرامش و از بین بردن ناامیدی ایجاد می کند، در حالی که فکر کردن به آب شدن آنها در دهان احساس خوبی دارد.
نمونه ای از تبلیغات جذاب چیست؟
تویوتا «بیایید به مکانها برویم» هدف یک خودرو این است که مکانهایی را برای شما به ارمغان بیاورد، بنابراین منطقی است که تویوتا عبارت «بیایید به مکانها برویم» را به عنوان شعار رسمی این برند ابداع کرده است.
کلمات تبلیغاتی چیست؟ + مثال
کلمات تبلیغاتی بیانگر اصطلاحاتی هستند که در تبلیغات و کپی بازاریابی استفاده می شوند. متخصصان تبلیغات از این کلمات برای جذب و حفظ توجه مشتریان استفاده می کنند.
کلمات تبلیغاتی موثر می توانند مزایای یک محصول یا خدمات را برجسته کنند و مشتریان را به خرید ترغیب کنند.
کلمات ممکن است بر اساس محصول یا خدمات برای فروش متفاوت باشند.
برخی از کلمات تبلیغاتی مستقیماً به پیشنهادات مربوط می شوند، در حالی که برخی دیگر بر روی مشتریان و علایق یا نیازهای آنها تمرکز می کنند.
کلمات تبلیغاتی همچنین می توانند به مشتریان دعوت به عمل کنند و آنها را ترغیب کنند که خرید را در نظر بگیرند.
به عنوان مثال، کلمه “بی نظیر” به مشتریان نشان می دهد که این کالا با سایر کالاهای موجود در بازار متفاوت است.
در همین حال، کلمه “کشف” تمرکز مشتریان را جلب می کند و آنها را تشویق می کند تا بیشتر در مورد محصول بخوانند یا بدانند.
مزایای استفاده از کلمات تبلیغاتی + مثال
هدف از کپی تبلیغاتی متقاعد کردن مشتریان برای خرید یک پیشنهاد یا تعامل با یک تجارت است.
استفاده از کلمات تبلیغاتی قدرتمند می تواند چندین مزیت داشته باشد، از جمله:
جلب توجه به احساسات مخاطب: وقتی نیازهای مشتری را درک می کنید، می توانید از کلماتی استفاده کنید که بین آنها و محصول ارتباط برقرار می کند.
به عنوان مثال، میتوانید از کلماتی استفاده کنید که باعث میشود افراد احساس الهام، شادی یا احساساتی کنند تا اقدامات خاص یا تصمیمگیریهای خرید را آغاز کنند.
ارزش خود را بیان کنید: کلمات تبلیغاتی همچنین می توانند نشان دهند که چگونه پیشنهادات شما زندگی مشتریان را بهبود می بخشد یا برای آنها مفید است.
وقتی مشتریان این ارزش را درک کنند، می تواند آنها را تشویق به خرید محصول یا خدمات کند.
ایجاد اعتماد: کلمات تبلیغاتی خاص می توانند به ایجاد یک برند مثبت یا قابل اعتماد کمک کنند.
به عنوان مثال: ارائه ضمانتها یا نتایج قابل اثبات میتواند به برند کمک کند تا اعتماد مشتریان و وفاداری مداوم را جلب کند.
پیشنهاد خواندنی در آی رپورتاژ:
🔗 اقدامات لازم برای شروع یک کسب و کار نوآورانه اینترنتی مثال ایده 🔗 بهترین افزونه تبلیغات وردپرس #جدول مقایسه ویژگیها #لیست 🔗 خرید رپورتاژ آگهی ارزان دائمی آی رپورتاژ 🎯 🔗 بهترین روش تبلیغات قاتل؟ فرمول4U روش4P + مثال 🔗 سئو چیست به زبان ساده 🚀 آموزش صفر تا صد سئو رایگان 🎯 🔗 جدیدترین روش های بازاریابی و تبلیغات اینترنتی در دنیا + 25 🔗 انواع روش های تبلیغات در فضای مجازی و اینترنت [20 راه] 🔗 جملات انگیزشی برای جذب مشتری + 50 فریاد نبرد [3 دست بالا] 🔗 تبلیغات چند کلمه باشد؟ [نظر موافق مخالف کوتاه بلند] + آمار
مثال و نمونه های شعارهای خلاقانه
چند نمونه از شعارهایی که یک شرکت می تواند از آنها استفاده کند:
- ورزش بهتر از شکلات است.
- متفاوت فکر کن، ورزش فکر کن.
- اجازه دهید سشوار شما حرف بزند.
- فقط یک بوتیک وجود دارد.
- یک بار قهوه، همیشه قهوه.
- همیشه چیز واقعی، همیشه جواهرات.
- تکامل بوتیک.
- بهتر است از طریق (اسم برند) زندگی کنید.
- بیمه دولتی مزرعه “مثل یک همسایه خوب.”
- ورایزون آیا میتوانی صدای من را بشنوی؟.
نمونه های دیگر شعارهای خلاقانه
- فقط انجامش بده (نایک).
- تازه بخور (مترو).
- پس انداز کنید. بهتر زندگی کنید. (والمارت).
- استراحت کنید. کیت کت داشته باشید (شکلات کیت کت).
- ردبول به شما بال می دهد (ردبول).
- الماس برای همیشه است (دی بیرز).
- برگر کینگ «به روش خودت باش».
- جنرال الکتریک “تخیل در کار”.
- اپل “متفاوت فکر کن”.
- لورآل پاریس “زیرا ارزشش را داری”.
به سرعت قابل درک است
مردم نمی خواهند مجبور به فکر کردن و تفکر در مورد یک شعار باشند. اگر به آن نرسند به آن فکر نخواهند کرد و آن را فراموش خواهند کرد. داشتن شعاری که به سرعت درک شود، کلید موفقیت است.
بیاد ماندنی
به خاطر سپردن شعار شما هر چه راحت تر باشد بهتر است.
بهترین راه برای به خاطر سپردن یک شعار این است که آن را کمی قافیه کنید، یا آن را شبیه به یک عبارت رایج کنید.
مانند عبارت رایج «دوستت دارم».
کاری کنید که همه کلمات با یک حرف شروع شوند (یعنی شعار بلک بری «زنده، عشق، بخند»)
یا شعار را شاعرانه کنید و با خنده پیش بروید …
منحصر بفرد
برای اینکه یک شعار موثر باشد باید منحصر به فرد باشد. اگر شبیه شعار دیگری باشد فقط باعث سردرگمی می شود و مردم نمی توانند به یاد بیاورند.
قابل مالکیت
شعار نیز باید مالکیت پذیر باشد. یعنی شعاری است که تنها شرکت شما می تواند ادعا کند.
عبارتی را انتخاب کنید که فقط و فقط شما می توانید آن را بگویید و برای رقبا گفتن آن منطقی نیست.
آنچه شما را متمایز می کند به شما اطلاع می دهد
شعار شما باید آنچه را که شما را متمایز می کند، به اشتراک بگذارد تا مشتریان احتمالی به سرعت بفهمند که چگونه خود را از رقبای خود متمایز می کنید.
چگونه مشتریان را به یک شعار جذب می کنید؟
جمع بندی مراحل.
نکات و توصیه هایی برای نحوه ساخت شعار برای برند خود که مشتریان را جذب کند:
چه چیزی یک شعار عالی را می سازد؟
- به سرعت قابل درک است. …
- بیاد ماندنی. …
- منحصر بفرد. …
- قابل مالکیت. …
- آنچه شما را متمایز می کند به شما اطلاع می دهد. …
- با چیزی که مشتریان شما می خواهند ارتباط برقرار می کند. …
- احساسات خوب ایجاد می کند.
چگونه یک شعار منحصر به فرد بسازید؟
برای کمک به ایجاد شعارهای جذاب برای کسب و کارتان، در اینجا 7 نکته برای به جریان انداختن خلاقیت خود آورده شده است:
- از ابتدا شروع کنید. …
- آن را مختصر و ساده نگه دارید. …
- قابل اعتماد باشید …
- فهرستی از کلمات مرتبط با صنعت خود ایجاد کنید. …
- مخاطبان خود را در ذهن داشته باشید، نه کسب و کارتان. …
- جاودانه اش کن …
- به بازار هدف خود فکر کنید.
شعارهای خلاقانه چیست؟
شعارهای خلاقانه روش جدیدی را برای فکر کردن مشتریان در مورد محصول، خدمات یا تجربه ایجاد می کنند. این نوع شعارها بر چیزی خاص در مورد محصول تأکید می کنند یا عناصری را که مشتریان ممکن است به روش های سرگرم کننده بدیهی بدانند، برجسته می کنند.
پیشنهاد: خرید رپورتاژ آگهی
چگونه یک شعار خلاقانه بنویسید؟
یک پیام واضح ایجاد کنید: شعار شما باید ماهیت خدمات نوشتاری یا نام تجاری شما را به روشی مختصر و به یاد ماندنی منتقل کند.
شفافیت را هدف بگیرید: از استفاده از اصطلاحات تخصصی یا زبان پیچیده اجتناب کنید.
نقاط فروش منحصر به فرد خود را برجسته کنید: به آنچه شما را از سایر نویسندگان یا مشاغل نویسندگی متمایز می کند فکر کنید.
اگر آگهی دیگری میشناسید که از متن خلاقانه استفاده میکند، لطفاً نظر خود را در آی رپورتاژ بگذارید. سپاس از همراهی.
بیشتر: indeed