شرکتها سالانه هزاران، اگر نگوییم میلیونها دلار، صرف تبلیغات آنلاین میکنند تا خدمات خود را ارتقا دهند. این تبلیغات می تواند ابزار قدرتمندی در استراتژی بازاریابی شرکت شما باشد و برای کسب و کارها معجزه کند. در آی رپورتاژ مجموعه نکاتی را ارائه می کنیم تا به شما در راه اندازی تبلیغات آنلاین موفق کمک کند.
1. تبلیغ توصیفی
یک تبلیغ توصیفی معمولی شامل تصویری از یک نفر، نقل قولی از بیانیه او در مورد محصول یا خدمات، و توضیح کوتاهی است که توضیح می دهد چرا آنها چنین احساسی در مورد شرکت یا محصول شما دارند.
2. یک کمپین تبلیغاتی پرداخت به ازای کلیک (PPC) راه اندازی کنید
این یک راه آسان برای جذب مشتریان بیشتر به کسب و کار شما است. هدف از تبلیغات PPC جذب مشتریان از طریق تبلیغات هدفمند است.
3. رسانه های اجتماعی را مهار کنید
رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام، توییتر و لینکدین می توانند راه بسیار موثری برای تبلیغات باشند. برنامههای خاص میتوانند به شما کمک کنند تا تعیین کنید چه کسی از صفحه شما بازدید میکند، موقعیت صفحه شما در “طیف اجتماعی” و حتا پیشبینی اینکه چه موضوعاتی هر روز در بخش شما محبوب خواهند بود.
4. تولید محتوای جذاب
ارائه محتوای ارزشمند و مفید برای مخاطبان بهترین راه برای جلب پاسخ آنهاست. برای اینکه در فیدهای خبری مردم دیده شوید، باید از محتوای جالب و آموزنده ای استفاده کنید تا دیده شوید، کاربران نظر بدهند یا با دوستان خود به اشتراک بگذارند.
5. مخاطبان خود را بشناسید و هدف قرار دهید
دانستن دقیق اینکه می خواهید تبلیغات شما به چه کسانی برسد می تواند به شما در موفقیت در بازاریابی کمک کند. شما نباید به سادگی تمام تبلیغات خود را در مقابل همان افرادی قرار دهید که به محصولاتی که شما ارائه می دهید علاقه مند نیستند زیرا این افراد علاقه چندانی به صرف هزینه برای این محصولات نخواهند داشت.
6. از فراخوانها برای اقدام واضح (CTA) استفاده کنید
مردم به یادآوری روشنی نیاز دارند که چرا باید روی یک تبلیغ کلیک کنند. این را می توان از طریق تصاویر و گنجاندن یک عبارت دعوت به اقدام مانند “خرید کن”، “اکنون خرید کن!” یا «اکنون کلیک کنید» اضافه کرد.
7. بهینه سازی برای بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئو
اطمینان از اینکه موتورهای جستجو متوجه می شوند صفحه وب شما در مورد چیست، به چه چیزی مربوط است و چگونه می توانند شما را در هنگام تایپ کلمات کلیدی خاص پیدا کنند، شانس موفقیت آمیز بودن تبلیغات شما و دیده شدن آن را در طول زمان افزایش می دهد.
8. بازدیدکنندگان وب سایت را دوباره هدف گیری کنید
بازاریابی مجدد و هدف گذاری مجدد، این یک روش تبلیغاتی بسیار موثر است زیرا مشتریان را هدف قرار می دهد. اگر شخصی قبلن از سایت شما بازدید کرده باشد، احتمالن در مورد محصولاتی که ارائه میدهید میداند و به آنها علاقه مند میشود.
9. نام تجاری خلاقانه
یک برند منحصر به فرد و شیک به حداکثر رساندن اثربخشی تبلیغات آنلاین شما کمک می کند. بیشتر مردم از رنگهای کسلکننده یا حتا بدتر از تبلیغات فقط متنی خوششان نمیآید. اگر خلاقانه با نام برند و رنگ ها، تصاویر و فونت های خود سعی کنید آن را جذاب تر کنید، کمک خواهد کرد.
10. ردیابی شاخص های کلیدی عملکرد (KPI)
شما باید KPI های خود را ردیابی کنید تا دقیقن مشخص کنید که چقدر در تبلیغات آنلاین خود موفق هستید. اگر این اطلاعات را بدانید، خواهید دانست که چه چیزی برای کسب و کار شما مفید است و چه چیزی بهتر کار نمی کند.
انواع مختلفی از تبلیغات آنلاین وجود دارد که می توانید از آنها برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده کنید.
11. رپورتاژ اگهی افزایش آگاهی از برند
رپورتاژ اگهی برای افزایش آگاهی از برند، تبلیغ محصولات یا خدمات و افزایش فروش و تبدیل یک برند استفاده می شود. از آنجایی که بسیاری از مشتریان دوست ندارند با کلمات تبلیغاتی درگیر شوند که سعی در فروش محصولات آنها دارند، برندها مسیر تبلیغاتی را در پیش می گیرند تا با ارائه ارزش به آنها به مخاطبان بیشتری دست یابند.
12. وبلاگ نویسی هدفمند
یکی از مهمترین مزایای وبلاگ نویسی این است که به شما در ایجاد روابط با مشتری کمک می کند. ارائه منظم محتوای ارزشمند به ایجاد پیوند اعتماد با خوانندگان شما کمک می کند. آنها میآیند تا شما را بهعنوان یک متخصص در زمینهتان ببینند و زمانی که به چیزی که ارائه میدهید نیاز داشته باشند، احتمالن از شما خرید میکنند.
13. با کپی رایتینگ کسب و کارتان را از رقباش متمایز کنید
یک کپی رایتر متخصص نام و پیام شما را در میان شلوغی های کسب و کارها متمایز می کند. کپی رایتینگ به شما کمک می کند تا بدون هیچ مشکلی مستقیمن با طیف وسیعی از افراد ارتباط برقرار کنید. محتوای متقاعدکننده ای تولید کنید که به دستیابی به هدف فروش کمک می کند. شما باید در گوگل رتبه بندی شوید تا فروش بیشتری داشته باشید، که در آن کپی رایتینگ به شما کمک می کند تا بازدیدکنندگان موقت خود را به خریداران دائمی تبدیل کنید.