چه چیزی باعث می شود در نهایت تصمیم بگیرید که یک رستوران جدید را امتحان کنید، از یک خمیر دندان جدید استفاده کنید یا یک نرم افزار جدید انتخاب کنید؟
پاسخ تا حد زیادی در انواع کلمات مورد استفاده برای فروش محصول یا خدمات نهفته است.
دریافت کنید …
HubSpot به آزمایشی اشاره می کند که توسط دایره المعارف بریتانیکا انجام شده است که در آن تیتری که یک سوال بود را با عنوانی که با کلمه “دریافت” شروع می شد جایگزین کردند. تبدیل ها دو برابر شد.
“خودت را جای اونها بگذار.”
زندگی را برای مشتریان خود کمتر دشوار کنیم.
شعارها و برچسب های فروش به یاد ماندنی، کرم گوش بازاریابی هستند.
در ادامه لطفا با بیش از 50 روش و جملات انگیزه بخش با آی رپورتاژ همراه شوید.
تعامل بیشتر با مشتری، زمانی که شعارها به خوبی انجام شوند، راهی موثر برای ارتباط با مشتریان شما هستند.
آنها نگرش مثبتی نسبت به محصولات، خدمات و تصویر کلی برند شما پرورش می دهند که می تواند باعث وفاداری و حمایت از برند شما شود.
برای جلب احترام (و در نهایت عشق) مشتریان خود، ابتدا باید به آن مشتریان احترام بگذارید. به همین دلیل است که رفتار قانون طلایی توسط اکثر شرکت های برنده پذیرفته شده است.
– کولین بارت، رئیس شرکت هواپیمایی ساوت وست
ما شیفته رقبا نیستیم، ما شیفته مشتری هستیم. ما با آنچه مشتری نیاز دارد شروع می کنیم و برعکس کار می کنیم.
– جف بزوس
حفظ مشتری به همان اندازه، برنده شدن یک مشتری مهارت دارد.
– ضرب المثل آمریکایی
برای ارائه خدمات واقعی باید چیزی را اضافه کنید که نمی توان آن را خرید یا با پول اندازه گیری کرد و آن صداقت و درستکاری است.
– دان آلدن آدامز
هنر بازاریابی، هنر برندسازی است. اگر برند نیستید، یک کالا هستید.
– فیلیپ کاتلر
برای ارائه خدمات واقعی باید چیزی را اضافه کنید که نمی توان آن را خرید یا با پول سنجید و آن صداقت و صداقت است.
از نظرات آنلاین به نفع خود استفاده کنید.
جملات انگیزشی برای جذب مشتری
✅ بهار به پس انداز.
✅ زمستان تمام شد، اما فروش بهاره ما تازه شروع شده است!
✅ هر چیزی که نیاز دارید – با بودجه شما.
✅ با قیمت کمتر بیشتر دریافت کنید.
✅ ایده آل از ابتدا تا انتها.
✅ اینها تخفیف هایی است که شما به دنبال آن هستید.
✅ برای پس انداز فوق العاده وارد شوید!
✅ قیمت های پایین تر. کیفیت بالاتر. از خودت پذیرایی کن
✅ از بهترین نرخ ها لذت ببرید!
✅ یک هدیه عالی برای شما از طرف ما.
✅ تخفیف ها در حال شکوفایی هستند.
✅ فروش سالگرد ما – فقط یک روز!
✅ عشق را عالی جشن بگیرید.
✅ فروش با طراوت برای مدت زمان محدود.
✅ با بهترین نرخ به مجموعه جدید ما وارد شوید.
✅ فروش تابستانی ما فعال است – تا گرم است بیایید!
✅ با 30% تخفیف به تابستان خوش آمدید!
✅ اسکی به صرفه جویی بزرگ!
دنیا به ارزش اهمیت می دهد، اما اگر از مردم بخواهید «ارزش» را تعریف کنند، به نظر می رسد که هرگز قادر به انجام آن نیستند.
وقتی کلمه ” استثنایی ” را اضافه می کنید، به تعریف آن ارزش در ذهن مشتری کمک می کنید.
✅ فروش خداحافظی با تابستان.
✅ عجله کنید قبل از تمام شدن موجودی!
✅ این بزرگترین فروش سال است!
✅ یک هدف: رضایت شما. موارد مورد علاقه خود را گیر بیاورید!
به مشتریان اجازه دهید انتخاب کنند.
✅ زندگی را جشن بگیرید …
با تبلیغات با زمان محدود احساس فوریت ایجاد کنید.
✅ بیشترین بهره را از زندگی ببرید …
✅ کیفیت را احساس کنید …
برای افزودن ارزش، مشوق یا جوایز ارائه دهید، یک روش کلاسیک برای متقاعد کردن کسی به بله گفتن.
✅ شما ارزشش را دارید …
✅ انرژی فوری.
✅ کند نباش! قیمت های ما پایین است.
✅ بهترین ها برای کمتر.
✅ هدیه ای به یاد ماندنی.
✅ معطل نکنید – فروش امروزه!
✅ خرید بزرگ و صرفه جویی بزرگ.
ارتباط عاطفی با مشتریان ایجاد کنید و برای اطمینان از محصول خود به آنها مدرک اجتماعی ارائه دهید.
پیشنهاد خواندنی در آی رپورتاژ:
🎯 خرید رپورتاژ آگهی ارزان دائمی
🎯 تبلیغ رایگان پیج اینستاگرام اینجا 70 آنلاین شاپ کمسرمایه
🎯 تولید محتوای کوبندهی غارنشینی + نمونه تولید محتوای داستانی
🎯 کپی رایتر کپی رایتینگ چیست؟ + 100 نمونه فرمان دادن به باد
🎯 چگونه سایت وبلاگ پیج خود را تبلیغ کنیم؟ [فقطپرسشپاسخ]
🎯 سئو چیست به زبان ساده 🚀 آموزش صفر تا صد سئو رایگان 🎯
چگونه می توانم مشتری را با کلمات تحت تاثیر قرار دهم؟ [براساستحقیفات]
1. مقایسه کنید.
با رسانههای اجتماعی و تعداد سایتها و وبلاگهای نقدی که امروزه وجود دارد، تقریباً همه قبل از تصمیمگیری مقایسه میکنند.
- فورد در مقابل شورلت،
- پمپرز در مقابل هاگیز،
- شارمین در مقابل کوتونل.
2. انحصاری.
همه می خواهند در جمع “خاص” باشند. وقتی محصول خود را انحصاری می کنید — فقط برای گروهی منتخب در دسترس است — باعث می شوید که مردم بیشتر آن را بخواهند.
3. آسان.
زندگی پیچیده و ما شاید یک تنبل باشیم. بنابراین هر زمان که می شنویم انجام کاری ساده یا آسان است، به سمت آن کشیده می شویم.
4. محدود.
آه، چقدر از از دست دادن متنفریم!
5. رایگان.
اگر فکر می کنید “رایگان” شلخته و بیش از حد استفاده می شود، دوباره فکر کنید.
6. تضمینی.
با وجود تقلب های فراوان در جهان امروز، اصالت یک نگرانی قانونی است که مشتریان شما دارند. استفاده از کلمات مناسب می تواند به آنها اطمینان خاطر بدهد تا برای کشیدن ماشه آماده شوند.
7. شما.
هنگامی که در حال نوشتن نسخه فروش یا هر چیزی هستید که قصد متقاعد کردن دارید، از زبان اول شخص استفاده کنید. این باعث می شود که گوش خواننده یا شنونده کمی هیجان زده شود. و — در سطح ناخودآگاه — باعث می شود آنها احساس خاصی داشته باشند.
8. زیرا.
نکته ای که باید به خاطر داشت این است که مغز انسان عاشق توضیحات است.
باید بدانیم چرا.
چرا به آن ویژگی نیاز دارم؟
زیرا به من کمک می کند.
9. بهترین.
کدوم صدا بهتره؟ “چگونه لاستیک پنچر را عوض کنیم” یا “بهترین روش تعویض لاستیک پنچر”
“بهترین” کلمه مقدسی است که فقط به بزرگان واقعی تعلق می گیرد، بنابراین می توانید روی هر چیزی که به عنوان بهترین برچسب زده شده است حساب کنید.
کلمات انگیزشی برای جذب مشتری
در اینجا چند کلمه وجود دارد که می تواند احساسات مشتری را جلب کند و باعث ایجاد احساساتی شود که ممکن است بر روند تصمیم گیری محصول آنها تأثیر بگذارد:
- عشق.
- باور نکردنی.
- قابل توجه.
- تاثیرگذار.
- وسواس.
- تر و تازه.
- معجزه.
- دگرگون کننده.
کلمات تهییج کننده که الهام بخش عمل است
در تبلیغات، دعوت به اقدام یا CTA، پیشنهادی است که تبلیغکنندگان به بینندگان ارائه میکنند و آنها را تشویق میکنند تا با برند، محصول یا پیشنهاد بیشتر تعامل کنند. در آی رپورتاژ چند کلمه کلاسیک برای گنجاندن در CTA را مرور می کنیم:
- کلیک.
- فرا گرفتن.
- ارسال.
- خرید کنید.
- پیوستن.
- اشتراک در.
- پسندیدن.
- اظهار نظر.
- کاوش کنید.
- اشتراک گذاری.
برای جذب مشتری چه می گویید؟ یک راه حل ارائه دهید، نه فقط یک محصول
همانطور که محصول خود را برای مشتریان توصیف می کنید، می خواهید روی مزایای آن و نحوه عملکرد محصول به عنوان یک راه حل تمرکز کنید.
فقط از توضیح محصول و ویژگی های آن خودداری کنید.
کلید فرآیند ترغیب مردم به خرید محصول شما این است که به آنها نشان دهید که مشکلات آنها را حل می کند.
“خدمات مشتری نباید فقط یک بخش باشد، بلکه باید کل شرکت باشد.” – تونی حسیه
به برندهای پیشرو نگاه کنید، دیزنی، نایک، مک دونالد، فولکس واگن
تا ببینید برچسب ها و شعارهای آنها چگونه ظاهر می شوند. برخی از شناخته شده ترین آنها عبارتند از:
- دیزنی: شادترین مکان روی زمین.
- نایک: فقط انجامش بده.
- مک دونالد: من آن را دوست دارم.
- فولکس واگن بیتل: کوچک فکر کنید.
- نمونههای ساده موفق رپورتاژ آگهی در دنیا.
چگونه به سرعت مشتری جذب می کنید؟
- ارجاعات را بخواهید …
- شبکه. …
- فقط برای مشتریان جدید تخفیف و مشوق ارائه دهید. …
- دوباره با مشتریان قدیمی تماس بگیرید. …
- وب سایت خود را بهبود بخشید. …
- با مشاغل مکمل شریک شوید. …
- تخصص خود را ارتقا دهید. …
- از نظرات آنلاین به نفع خود استفاده کنید.
میتوانید مشوقها و ضمانتهایی را در نظر بگیرید و مطمئن شوید که مشتریان را برای اطمینان از رضایت آنها پیگیری کنید.
شعار فروش چیست؟
شعار فروش عبارتی است که به راحتی می توان آن را به خاطر آورد و شرکت ها از آن در تبلیغات استفاده می کنند. شعارهای تبلیغاتی موثر کوتاه، جذاب و مناسب با محصول یا کمپینی هستند که کسب و کار می خواهد تبلیغ کند.
کلمه شعار از کلمه گالیک اسکاتلندی به معنای “فریاد نبرد” گرفته شده است، بنابراین منطقی است که اکنون آن را برای کمپین های تجاری به کار ببریم. به جای نیروها، ما مشتاقانه مشتری را جمع می کنیم.
تفاوت بین شعارهای فروش و برچسب های فروش چیست؟
در حالی که یک شعار برای کمپین های تبلیغاتی خاص استفاده می شود، برچسب ها دائمی تر هستند.
شعار یک توصیف مختصر و قدرتمند است که نشان دهنده شرکت شما است.
وقتی مشتریان به برند، خدمات و محصولات شما فکر می کنند، این چیزی است که باید با آنها همراه شود.
در حالی که شعارها با محصولات و کمپینها میآیند و میروند، برچسبهای فروش تغییر نمیکنند مگر اینکه یک شرکت تحت یک تغییر نام تجاری بزرگ قرار گیرد.
شعار ساده
یک شعار ساده به راحتی قابل درک است زیرا مرتبط، معنادار و واضح است.
مشتریان از پیچیدگی متنفرند و سادگی را دوست دارند و آن را نوعی خدمات خوب به مشتریان می دانند.
شعار قطعی
یک شعار قطعی نماد قصد برند است. تجربه برند را تعریف می کند و مصرف کنندگان آن را با تجربیات خود مرتبط می کنند.
شعار جذاب
یک شعار جذاب معمولاً از ابزارهای شاعرانه مانند قافیه یا همخوانی استفاده می کند.
این شبیه به یک قلاب موسیقی خوب است – پس از یک یا دو بار شنیدن، فراموش نشدنی است.
شعار خلاق
شعارهای خلاقانه روش جدیدی را برای فکر کردن مشتریان در مورد محصول، خدمات یا تجربه ایجاد می کنند.
این نوع شعارها بر چیزی خاص در مورد محصول تأکید می کنند یا عناصری را که مشتریان ممکن است به روش های سرگرم کننده و بدیهی بدانند، برجسته می کنند.
بیشتر: zendesk liveabout podium
زیرنویسهای انگیزیشی برای کسب و کار کوچک در اینستاگرام
از [نقطه درد مشتری] خسته شده اید؟ خبرهای خوبی داریم برای آشنایی با آخرین ویژگی [محصول]، روی پیوند موجود در بیو ما کلیک کنید.
کوچک بخرید، بزرگ پس انداز کنید.
از کسب و کار کوچک ما تا آستان شما، تحویل با ♥.
کوچک خرید کنید، از اقتصاد محلی خود حمایت کنید.
برای مشاهده افتتاحیه های فعلی ما روی لینک موجود در بیو کلیک کنید.
[شرکت] جدیدترین محصول ما را ارائه می دهد – که با عشق فقط برای شما ساخته شده است. ❤️ لینک در بیو برای کسب اطلاعات بیشتر.
اتلاف وقت را با [نقطه درد مشتری] متوقف کنید. [محصول] ما به شما کمک می کند تا به طور موثرتری به [X] برسید — فقط از مشتریان فعلی ما بخواهید. آخرین مطالعه موردی ما را در اینجا بررسی کنید: [لینک]
دست ساز در [محل] و تحویل درب منزل شما. این قول [شرکت] است.
وقتی زندگی به شما لیمو می دهد، لیموناد درست می کنید. هنگامی که [نام شرکت] [نوع محصول] را به شما می دهد، درآمد کسب می کنید.
با عشق و دقت در [شهر] ساخته شده است. آنلاین سفارش دهید.
هر سفارش و مشتری برای ما معنای جهانی دارد – از حمایت شما متشکریم!
کپشن های جذاب اینستاگرام برای تجارت
شخصیت برند خود را کمی بیشتر با یک عنوان یا عبارت جذاب نشان دهید. یک کپشن جذاب می تواند اخلاق برند، روحیه کارآفرینی یا ارزش های شرکت شما را منتقل کند. گزینههای زیر میتوانند بهطور مؤثر برای بهروزرسانیهای تجاری یا اخبار استفاده شوند.
ما اینجا هستیم تا تفاوت ایجاد کنیم، نه فقط برای سود.
«مهم نیست چقدر کوچک، هر موفقیتی مهم است.»
«چیزهای خوب به سراغ کسانی میآید که شلوغ میکنند».
منتظر چیزهای غیرمنتظره باشید.
تجارت کوچک، قلب بزرگ.
هیچ وقت برای شروع دیر نیست – فقط این کار را انجام دهید.
به رویاهای خود ایمان داشته باشید، بقیه در جای خود قرار می گیرند.
در کسب و کار خود موج بزنید یا در دریای رقابت گم شوید.
هر کاری که می کنی، با تمام وجودت انجامش بده.
موفقیت نهایی نیست، شکست کشنده نیست: این شجاعت ادامه دادن است که مهم است.
ایجاد تجربیات، یک [محصول] در یک زمان.
چیزهای کوچک می توانند تفاوت بزرگی در یک تجارت ایجاد کنند.
جایگاه شاد خود را اینجا پیدا کنید.
جملاتی در مورد رفتار با مشتری
رضایت شما ماموریت ماست.
شرکتی باشید که مشتریان شما نمی توانند بدون آن زندگی کنند.
مشتریان اول، همیشه.
ما مشتریان مادام العمر می سازیم.
برای مشتریان خود فراتر از آن عمل کنیم.
ارائه خدمات مراقبت مشتری درجه یک.
جملاتی در مورد تجربه مشتری
هر بار فراتر از انتظاراتتان.
ما تجربیات زیبایی ارائه می دهیم.
تجربه مشتری است که ما را متفاوت می کند.
موفقیت شما موفقیت ماست.
خدماتی که شخصی است، نه فقط تراکنشی.
تفاوت را با ما تجربه کنید.
ما برای رضایت شما کار می کنیم.
شعارهایی در مورد اهمیت بازخورد مشتریان
بازخورد مشتری: نقشه راه ما به سوی کمال.
نظر شما مهم است – به ما بگویید چه فکر می کنید!
بازخورد شما آینده ما را شکل می دهد.
بازخورد شما به ما قدرت می دهد.
ما همیشه گوش می دهیم، به ما بگویید چگونه می توانیم پیشرفت کنیم.
گوش دادن به مشتریان، بهبود خدمات ما.
بازخورد از شما، برتری از ما.
آن را برای خود نگه ندارید – نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
شعارهایی درباره فرهنگ مشتری مداری
تا تو راضی نباشی.
نیازهای شما، هدف ما.
فرهنگ ما بر اساس نیازهای مشتری ساخته شده است.
ما روابط ایجاد می کنیم، نه فقط معاملات.
شعارهایی در مورد انگیزه کارکنان
با هم به موفقیت می رسیم.
فقط به تیم خود ایمان داشته باشید.
“مراقبت + پشتیبانی = تیم شما همیشه با شما خواهد بود.”
ما روی کارمندان خود سرمایه گذاری می کنیم تا بهترین خدمات را ارائه دهیم.
فهرست مختصری از شعارهای پشتیبانی مشتری
رضایت شما شهرت ماست.
خدمت به مشتریان شعار ما است.
مشتریان خوشحال بهترین مدافعان هستند.
پشتیبانی ما متناسب با نیازهای شما است.
کمک به شما برای دستیابی به اهداف خود با حمایت ما.
پشتیبانی تخصصی، خدمات استثنایی.
«ما همیشه برای شما اینجا خواهیم بود. در هر قدمی که برمیداری.»
شعارهای انگیزشی برای فروشگاه های خرده فروشی
- برای پس انداز فوق العاده وارد شوید!
- زمان فروش است!
- فروش باورنکردنی برای افراد باورنکردنی.
- موارد ضروری را جمع آوری کنید.
- یک هدف: رضایت شما.
- موارد مورد علاقه خود را گیر بیاورید!
- فوران فروش به مدت محدود.
- انتظار به پایان رسید – فروش ما از امروز شروع می شود!
- با قیمت کمتر بیشتر دریافت کنید.
عبارات جذاب برای مشتری
- لذت خرید خود را افزایش دهید.
- هدایای شیک با قیمت کمتر.
- فرصتی دیگر برای لذت بردن از پس انداز بزرگ.
- پیشنهادهای ویژه!
- این یک فروش به یاد ماندنی است.
- این تخفیف ها را از دست ندهید.
رضایت شما اولویت ماست!
رضایت مشتری همیشه باید در اولویت باشد. این شعار به مشتریان اطمینان می دهد که نیازها و شادی آنها در خط مقدم کسب و کار شما قرار دارد و باعث ایجاد اعتماد و وفاداری می شود.
کیفیتی که می توانید به آن اعتماد کنید، قیمت هایی که دوست خواهید داشت!
وقتی نوبت به فروش می رسد، مشتریان هم برای کیفیت و هم قیمت مناسب ارزش قائل هستند. این شعار بر ترکیب محصولات یا خدمات با کیفیت بالا با قیمت های مقرون به صرفه تاکید دارد و آن را به پیشنهادی جذاب برای مشتریان نهفته تبدیل می کند.
تفاوت را تجربه کنید!
این برچسب نقاط فروش منحصر به فرد محصولات یا خدمات شما را برجسته می کند. نشان می دهد که با انتخاب برند شما، مشتریان چیزی متفاوت و برتر از آنچه رقبای شما ارائه می دهند تجربه خواهند کرد.
جایی که سبک با قیمت مناسب روبرو می شود!
اگر برند شما محصولات مد روز را با قیمت های مقرون به صرفه ارائه می دهد، این شعار برای شما مناسب است. این ایده را منتقل میکند که مشتریان میتوانند از اقلام شیک لذت ببرند.
ما رویاها را محقق می کنیم!
اگر کسب و کار شما محصولات یا خدماتی را ارائه می دهد که رویاها یا آرزوهای مشتریان را برآورده می کند، این شعار یک انتخاب عالی است. حس هیجان و امکان را برمی انگیزد.
فروشگاه یکجا برای تمام نیازهای شما!
این شعار نام تجاری شما را به عنوان یک راه حل مناسب برای نیازهای مختلف مشتریان قرار می دهد. این نشان می دهد که آنها می توانند هر چیزی را که به دنبال آن هستند در یک مکان پیدا کنند و در وقت و تلاش آنها صرفه جویی شود.
نوآوری که هیجان انگیز است!
اگر برند شما به خاطر محصولات یا خدمات نوآورانهاش شناخته میشود، این شعار تعهد شما را به پیشبرد مرزها و ارائه راهحلهای هیجانانگیز که مشتریان در جای دیگری پیدا نمیکنند، برجسته میکند.
زندگی را آسان تر می کنیم، هر بار یک خرید!
این شعار جذاب، تمایل مشتریان را به سادگی جلب می کند. این نشان می دهد که با انتخاب برند شما، مشتریان می توانند زندگی خود را ساده کرده و از تجربه ای بی دردسر لذت ببرند.
به یاد داشته باشید، یک شعار یا شعار فروش قوی باید با ارزش های برند شما همسو باشد، با مخاطبان هدف شما طنین انداز شود و شما را از رقبایتان متمایز کند. یکی را انتخاب کنید که بهترین منعکس کننده نقاط فروش منحصر به فرد محصولات یا خدمات شما باشد.
چگونه از طریق کپشن های خوب اینستاگرام مخاطب را جذب کنیم!
اینستاگرام بر پایه تصاویر و با تصاویر استوار است. کیفیت عکسهای شما بر نحوه جذب فالوورهای اینستاگرام تأثیر میگذارد و شما را از رقبایتان متمایز میکند.
کار سخت به همین جا ختم نمی شود، زمانی که آن عکس «عالی» را گرفتید و تمام آن فیلترها را اضافه کردید، عنوان پست شما جایی است که می توانید واقعن به آن محتوای بصری «فریاد» بدهید.
این به شما این فرصت را می دهد تا توضیح دهید که عکس در مورد چیست، به دنبال کنندگان خود بگویید که اقدامی انجام دهند (رزرو کنید، بخرید، وب سایت خود را سفارش دهید)، یا می توانید شوخی و لطیفه ای را به اشتراک بگذارید که محتوای شما را لذت بخش تر و قابل اشتراک گذاری تر می کند!
بهترین جملات برای خدمات به مشتری خود مشتری است
ممکن است محصولات و خدمات عالی برای ارائه داشته باشید، اما اگر نتوانید خدمات استثنایی به مشتریان ارائه دهید، همه اینها کارساز نخواهد بود. به طور گسترده ای پذیرفته شده است که مشتریان راضی می توانند به عنوان یک دارایی ارزشمند در تلاش های بازاریابی شما عمل کنند. هنگامی که آنها خوشحال هستند، تبلیغات شفاهی زیادی برای برند شما انجام می دهند، آن هم بدون هزینه، فقط به خاطر عشق و قدردانی آنها. بنابراین، بهترین شعارها برای خدمات مشتری باید بر روی خود مشتریان متمرکز شود تا همیشه احساس ارزشمندی، دوست داشتن و قدردانی را در آنها ایجاد کند.